Cliëntenadviesraad
De cliëntenadviesraad draagt bij aan het bereiken van de missie en doelstellingen van MEE & de Wering. Dit doen ze door op te komen voor de belangen van de cliënten van MEE & de Wering.
Gevraagd en ongevraagd advies
De cliëntenadviesraad geeft gevraagd en ongevraagd advies over allerlei onderwerpen die voor de cliënten van belang zijn. Het advies kan gaan over de kwaliteit van de geleverde hulp en ondersteuning, maar ook over wachttijden, de bereikbaarheid, en de informatie die wordt gegeven.
Vacature cliëntenadviesraad
Wij zoeken nieuwe cliëntenadviesraad leden! Heb je ideeën hoe we onze dienstverlening voor inwoners kunnen verbeteren?
Samenwerking met cliënten en medewerkers
Regelmatig heeft de cliëntenadviesraad contact met cliënten en inwoners en met medewerkers van MEE & de Wering. Tijdens deze gesprekken haalt de cliëntenadviesraad signalen en verbeterpunten op. Deze signalen en verbeterpunten worden besproken met de raad van bestuur. Het gaat dan niet om het oplossen van de persoonlijke problemen die cliënten hebben, maar in het zoeken naar verbeteringen van de dienstverlening.
Rapportcijfer: 8,1
In 2024 heeft de cliëntenadviesraad een belronde gedaan onder ruim 170 cliënten van MEE & de Wering. De uitkomst: onze cliënten voelen zich gehoord en begrepen. Ze zijn respectvol, eerlijk en prettig behandeld en tevreden over het resultaat. Gemiddeld beoordelen zij ons met een 8,1. Meer resultaten van al die telefoongesprekken vind je hier. Wil je zelf een signaal afgeven aan de cliëntenadviesraad? Stuur een e-mail aan: adviesraad@meewering.nl
Leden
- Peter Kempenaar, voorzitter (regio West-Friesland)
- Pam de Groot, secretaris (regio Noord-Kennemerland)
- Marianne Balfoort (regio Noord-Kennemerland)
- Govert van Bezooijen (regio IJmond)
- Quincy Patrick (regio Kop van Noord-Holland)

Adviesraad documenten
Medezeggenschapsregeling Cliëntenadviesraad
Huishoudelijk reglement
Profiel Cliëntenadviesraad